Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio ir kritikos svarba
Socialinė žiniasklaida yra palaima ir prakeiksmas. Iš vienos pusės, ji suteikia mums galimybę bendrauti su daugybe kitų gatvės fotografų iš viso pasaulio. Tačiau, kita vertus, didžioji dalis grįžtamojo ryšio/kritikos vienas kitam apsiriboja tik žodžiais: „gražus kadras”, „puiku”, arba „patinka” mygtukas.
Aš žinau, kad čia egzistuoja problema, nes aš esu kaltas dėl šio dalyko taip pat.
Socialinės žiniasklaidos problema yra ta, kad mes dažnai gauname per daug informacijos. Mes matome per daug nuotraukų, padarytų daugybės kitų gatvės fotografų. Mes norime kiekvienam pateikti atsiliepimų, bet kuo daugiau žmonių mes pateikiame atsiliepimų, tuo labiau mažėja bendra grįžtamojo ryšio/kritikos nauda.
Užsiimant bet kuriuo menu ar amatu, gauti teisingą ir konstruktyvų grįžtamąjį ryšį ir kritiką yra labai svarbu. Be abejo, yra malonu gauti patapšnojimą per petį dėl mūsų nuotraukų po to, kai mes įkeliame jas, bet tai nepadės mums tobulėti.
Aš dažnai jaučiuosi kaltas, kai nepateikiu visiems mano draugams ir kolegoms grįžtamojo ryšio / kritikos dėl jų gatvės nuotraukų. Tačiau yra tiek laiko, kad turiu būti atrankus, teikdamas atsiliepimus / kritiką.
Mano pasiūlymas yra apriboti grįžtamąjį ryšį / kritiką Facebook, Flickr, Google+, Instagram, 500px, nepriklausomai nuo socialinės platformos, kurią jūs naudojate. Tikslas yra kokybė, o ne kiekis.
Tiesiog stebėkite kelis fotografus ir rašykite jiems atsiliepimus / kritiką, kuri yra išsami, sąžininga ir naudinga. Pasakykite jiems, kas jums patinka jų nuotraukose ir kas, jūsų nuomone, turėtų būti tobulinama.
Aš gaunu daug trumpų šmaikščių pastabų dėl savo nuotraukų. Aš vertinu jas ir, jei kas nors atsisėda ir parašo bent 4 sakinius ar daugiau atsiliepimų, tai man reiškia labai daug. Aš tuomet pridedu tą asmenį prie adresatų, siunčiu linkėjimus ir sukuriu ryšį su juo. Ar jūs sukuriate šį ryšį su kitais.
Taigi, užuot laukę, kol kiti pradės teikti Jums naudingus atsiliepimus ir kritiką, kaip sakė garsus gatvės fotografas Ghandi: „vykdykite pokyčius, kuriuos norite matyti pasaulyje”. Pradėkite teikti kitiems žmonėms naudingus atsiliepimus, ir jie greičiausiai atsakys ar bent jau pastebės ir įvertins.